Ominaisuudet
Haluan ohjelmasta lisätietoa. Keneen voin ottaa yhteyttä?
Ohjelmiston tarjoaa Flo Apps Oy. Lisätietoja saat sähköpostitse osoitteesta feedback@floapps.com ja puhelimitse numerosta +358 44 208 3470.
Palvelun testitunnukset voit tilata täällä.
Ohjeita käyttöön tarjoaa FloMembersin sähköinen tietopankki. Voit myös tutustua FloMembers-opasvideoihin YouTubessa.
Miten FloMembers eroaa muista nettipohjaisista jäsenrekisteriohjelmista?
Tärkeimmät edut ovat seuraavat:
- Selkeä vuosimaksu, joka kattaa koko ohjelman käytön. Ei lisämaksuja esimerkiksi sähköpostilaskujen lähettämisestä.
- FloMembersia voi käyttää kolmella kielellä: suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi.
- Sovellus ja sen tietorakenteet ovat helposti räätälöitävissä kunkin järjestön tarpeisiin.
- Välinettä kehitetään joka viikko vuoden ympäri ketterän kehityksen periaatteiden mukaisesti.
- FloMembersin voi integroida WordPress-julkaisujärjestelmään. Integraation ansiosta pääkäyttäjät voivat sekä ylläpitää jäsenrekisteriä että päivittää verkkosivuja samoilla tunnuksilla. Jäsenet voivat kirjautua omilla tunnuksillaan ja päivittää omia tietojaan sekä käyttää sivuston suojattuja osioita.
Mitä etua nettipohjaisuus tarjoaa?
- Ohjelmapäivitykset ja uudet ominaisuudet ovat välittömästi asiakkaan käytössä ilman lisäkustannuksia.
- FloMembersia voi käyttää miltä tahansa Internetiin liitetyltä laitteelta riippumatta käyttöjärjestelmästä – niin pöytäkoneella kuin kännykälläkin.
- Automaattinen varmuuskopiointi sisältyy hintaan.
- Useampi henkilö (esimerkiksi puheenjohtaja, sihteeri ja rahastonhoitaja) voi käyttää samaa jäsenrekisteriä ja tiedot pysyvät aina ajan tasalla.
- Jäsenet voivat päivittää omia tietojaan itse.
- Sovellusta ei tarvitse asentaa uudestaan, jos käyttäjä vaihtaa konetta tai jos vanhan koneen kovalevy hajoaa.
Mitä ominaisuuksia FloMembers sisältää?
Ohjelmisto tarjoaa muun muassa seuraavat toiminnot:
- Uusien jäsenien liittyminen www-lomakkeella (ks. esimerkkilomake).
- Helppokäyttöinen ilmoittautumisväline tapahtumaosallistumisten hallintaan.
- Sähköpostitiedotteiden ja tekstiviestien lähettäminen.
- Laskutus sähköpostilla, paperilla ja verkkolaskuina.
- Monipuoliset hakutoiminnot.
- Jäsentietojen tulostaminen tarroiksi tai siirtäminen Exceliin.
- Monipuoliset raportit järjestön tilasta.
- Esimerkiksi aluevastaava tai joukkueen vetäjä voi hallinnoida oman ryhmänsä henkilöiden tietoja.
Optioita ovat muun muassa:
- Jäsenmaksujen automaattinen seuranta pankkien WebServices-rajapinnan kautta.
- Paytrail-verkkomaksut.
- Sähköiset jäsenkortit.
- Lehtitilausten hallinta.
- Integraatio kirjanpito-ohjelmistoihin.
- Tiedostojen jako jäsenrekisterin kautta.
- Osoitetietojen automaattinen päivitys Postin tietokannasta.
- Lahjoitukset. FloMembersin avulla voit hallinnoida myös lahjoituskampanjoita.
- Moniasennus. Kukin paikallisyhdistys saa käyttöönsä oman FloMembers-asennuksensa. Ala-asennusten tiedot voidaan synkronisoida valtakunnalliseen rekisteriin.
Panostamme FloMembersin kehittämiseen tosissamme. Välinettä on kehitetty vuodesta 2007 tiiviissä yhteistyössä käyttäjien kanssa.
Miten palvelun tietoturvasta on huolehdittu?
- Palvelun turvallisuutta tarkkaillaan koneellisesti.
- Hosting on hajautettu kahdelle palveluntarjoajalle EU-alueella (UpCloud, Digital Ocean). Palvelu täyttää Euroopan Unionin yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) vaatimukset.
- Sähköpostitse välitetään vain kertakäyttösalasanoja. Kaikki salasanat säilytetään järjestelmässä kryptattuina.
- Kunkin asiakkaan tiedot sijaitsevat erillisessä tietokannassa.
Tarkempi tietoturvakuvaus on saatavilla pyynnöstä.